Cuma, Şubat 24

Mim, Mim, Mim!!


Bir Megolaman Kız beni mimlemiş(çok teşekkürler tatlım!). Bu benim ilk mimlenişim(böyle bir kelime var mı?). İlk tepkimin ‘mim ne ki’ olmasını beklerdim ama daha önce  arkadaşımdan duyduğumdan o şoku yaşamadım. Ha hafiften salak hissetmedim değil, eh bilmediği şeyler insanı ürkütür…
Aman neyse, hadi şu sorulara gelelim…
Bu arada mimin konusu: En Sevilenler’miş, haberiniz olsun.
1-      En sevdiğin şeyler nelerdir, nelerden hoşlanırsın?

Şimdi bu soruya basıl cevap veriyim ben..  O kadar geniş ve sevgi dolu bir kalbim  var ki hoşlanmadıklarımı sıralamak daha kolay olurdu; o zaman okuldaki ruh hastası Fizikçiden; dershanede ben zemin hazırlaman espri yapamayan salak Mat-1’ciden; okulda ders işlerken kendinden geçip, toparlanamayan, eğitim vermekten aciz hocalardan(okulun yarısı?); bir kıza çıkma teklifi ederken, daha resmen tanışmadan ‘Seni seviyorum’ diyen erkeklerden; söz konusu erkeği reddettikten sonra, çocuk ona ters bir bakış attığında omzuma ağlamaya gelen kızlardan (ne yazık ki bu tiplerden korkulacak derecede çok var); yine ‘seni çok seviyorum’ bahanesini kullanarak sürekli benden bir şey isteyen insanlardan ( bir kere kullanılmasında sakınca yoktur)…
Aslında düşündüm de sevdiğim şeyleri sıralamak daha kolay olacak :D kesinlikle kitaplar… Hayatımın anlamı onlar falan demeyeceğim ama ona yakın bir yerdeler işte.. Sonra bilgisayarım, içinde acayip güzel bir e-books klosürüde barındırdığı için kalbimde ayrı bir yeri var;  yeni aldığım kırmızı(muhteşem) pantolonum; annemden çaldığım kahverengimsi (doğal ve sexy :D) ruj; yine annemden çaldığım, eniştemin yurtdışından getirdiği, kokusunu tam olarak çözemediğim parfümüm (Bu arada annemde benim çikolatalarımdan otlanmıştı, babam onları bizden saklayana dek.. Benden Alman çikolatası sakladı, işte bu yüzden babamla aramız hiç düzelmedi L); odamın duvarlarına yapıştıdığım garip resimler ve kendi çizdiğim, çerçeveletilmiş, insanların satın aldığımı sandığı topuklu ayakkabı resimlerim….

2-      Bilgisayarda vaktini neler yaparak geçirirsin?

Dizi izleyerek, kitap okuyarak, annemin bana facabook’tan attığı garip mesajlara cevap yazarak…

3-      En sevdiğiniz filmler nelerdir ya da kesinlikle izleyin dedikleriniz?

Ben gerçek bir Karayip Korsanları hayranıyımdır, herkesin izlemiş olması gerektiğine inanırım. Jack Sporrow’u tanımayan biriyle arkadaşlığım sağlam temellere dayanamaz…  Tabi Harry Potter’ı söylemeye gerek bile yok; seyretmediyseniz yazıklar olsun size. Tabi yaptığım yanlış, herkesin kendi zevki var ama Harry Potter ya! Diğerleri öyle çok mühim değil benim kalbimde. Ama Sherlock Holmes’un da yeni gözdelerimden olduğunu itiraf etmeliyim.

4-      Şu sıralar almak istediğiniz şeylerin listesini yapsanız bunlar neler olurdu?

Uzun uzadıya liste yapmak yerine limitsiz bir kredi kartı alsam ben?

5-      Şu sıralar en çok dinlediğiniz şarkı? 3 tane

Ben şu müzikle arası iyi olmayan insanlardanım, bunun sebebi de büyük ihtimalle küçük yaşta müzik kulağım olmadığı için çok ezilmiş olmamdan kaynaklanıyor. Neyse, bu aralar tek bir favorim var o da ‘hunger games parody’ . Gerçek bir şarkı sayılıp sayılmadığını bile bilmiyorum ama çok eğlenceli :D Eğer Açlık Oyunları seviyorsanız bir deneyin derim.

Ben de Googhan’ı, Rockunzel’i , Lavinya’yı ve Zombi’yi mimlemek istiyorum…  Sizi çook seviyorum :D 



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

4 yorum:

  1. normalde pek mim doldurmasam da ilk miminmiş, bunu şerefine dolduriciim mimi :D
    (hayır bunda finallerimin bitmesinin ve derslerin yoğun olmamasının bi etkisi yok)

    ağlayan kız dedin de aklıma geldi, bugün okulda bi kızı ağlattım ha. sevgilisinin gelip ağzımı burnumu kırmasından korkuyorum. biraz sivilce izi vardı yüzünde, "bu ne lan, suratından tank geçmiş sanki" dedim, 5 dakika sonra ağlıyodu kız. hayır abartı bi iz de yok, he olsa ne olur sanki? 20 yaşındasın lan zırıl zırıl ağlamak ne?!



    di de topuklu ayakkabı resimlerini düşünemedim. çizip çizip duvara mı asıyon naabıyon :D

    YanıtlaSil
  2. çook teşekkür ederim.. Daha bu mim olayını pek kavrayamadım aslında ( Nedir bu mim dedikleri şey yahu?) ders dünyanın pek bir etkisi olmadığına da eminim yani :D
    Ne kadar kabaca bir davranış. Yüzünden tank geçmiş ne ya! tabi hata kızda ben olsam sevgilime falan bırakmam kendim çakarım iki tane ya da tırnaklarımı geçiririm hemen arkasıdan da dayak yemiyim diye kaçarım :D Yine sevgilisi sana bir şey yaparsa haberim olsun, karşılık veririz:D
    topuklu ayakkabı resmi olayı şöyle başlar: Bir Prada ayakkabı görülür beğenilir, sonra fiyatına bakılır, şimdi burada paylaşamayacağım düşünceler akıldan geçirilir, sonra da özlemle o ayakkabıdan uzaklaşılır. En sonunda dayanamayıp resmi yazdırılır, maksat everene mesaj göndermek ben bunu istiyorum diye... Sonrasında evren cevap vermeyince, aha bunun gölgelendirmesi çok iyimiş, ben çiziyim bunu moduna geçilir :D (Sonra da sergilenip, duvara asılır)

    YanıtlaSil
  3. ahaha :D annem ne mesajlar gönderiyo çok merak ettim ya :D

    YanıtlaSil
  4. Bir şey diyim mi? bu başlı başına yeni bi yazı konusu:D hatta hemen paylaşmayı planlıyorum:D ama ilk mesajlaşmamızın örneğini hemen verebilirim:
    Annem: Kuzucum nasılsın, iyi misin?
    Annem: Huu Cadenta, napıyosun Cadenta?
    Ben: annecim cep telefonu niye icat edildi :D
    çocuklar anneleriyle internetten yazışmasın diye

    işte her şey böyle başladı:D

    YanıtlaSil

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML