Çarşamba, Mart 28

Hah! Ben Sevimliyim!


1. Thank the person you gave the blog award and make a link her blog.
(Blogundan ödül aldığın kişiye teşekkür et onu linkle göster)
Blog yazmaya ilk başladığımda takip ettiğim belli başlı birkaç kişi vardı ama içlerinden birinin yazılarına bayılıyordum. Bütün yazılarını baştan sona(aslında sondan başa) merakla ve zevkle, bölenlere çığlık atarak okuduğum. Bir müddettir yazılarını göremiyordum ve bu yüzden çok mutsuzdum. Ama o artık geri döndü ve bana bir ödül verdi. Teşekkürler Ekimoza!
2. What is your favorite make up product?
(En favori makyaj malzemen?)
Kendime güvenebileceğim bir şey varsa o da cildimdir. Hayatım boyunca hiçbir zaman cildim için endişelenmem  gerekmedi, bir tek güneş kremi kullanmam şarttır (kışın bile), çünkü benim küçük, güzel çillerim var :D şu tüm yüzü kaplayanlardan değil elmacık kemikleri üzerinden başlayan ince bir şerit halinde :D
Ama en favori makyaj malzemem kahve, kırmızı tonlarındaki rujlardır. Hem renkleri çillerimle ve saçlarımla uyumlu hem de benim kendi dudaklarım çok soluk…
Sonra rimelleri de seviyorum, şu gözlerinizi örümcek ağı gibi yapmayanları  :D Aslında düşündüm de çoğu makyaj malzemesini seviyorum sadece kullanmıyorum, çok uğraş istiyor:D
3. What was the favorite trend of 2011?
(2011'in en sevdiğin trendi?)
‘O ne ya!’ diyerek geçiyorum bu soruyu.
4. What is your favorite desert?
 (En sevdiğin tatlı?)
Favori mi! İçinde çikolata ya da vişne (mümkünse ikisini birden) barındıran tüm tatlılar favorimdir, hiç birini dışlamam!
5. What is your favorite color?
 (Favori rengin?)
Bu favori işi beni yormaya başladı. Benim favorilerim yokmuş bunu anladım. Tüm renkleri severim. Zaten resim çizen birinin bir rengi diğerinden ayırması doğru olmaz. Kıyafette siyah, kırmızı, turuncu tonlarını, odamda yeşil, krem, kahve;  kalemlerde pembe, mor, mavi… Bu böyle gidiyor.
6. What is your name?
(İsmin?)
Cidden mi? Cadee…
7. What is the last song you listened to?
(En son dinlediğin şarkı?)
My Kinda Girl
8. Cats or dogs?
(Kedi mi köpek mi?)
Kediler. Özelliklede hırkanızın içinize sığdırabileceğiniz yavrular… Keşke hiç büyümeseler:)
9. Tell something you've never told your blog?
(Daha önce blogunda söylemediğin bi'şey söyle)
Bazı geceler kendi kurduğum hayallere (hayali karakterler çevresinde gerçekleşen) duygulanıp, ağlamaya başlıyorum. Çok garip olduğunu biliyorum ama kalbimin derinliklerinde hissedebiliyorum. Hem içimdekileri bu sayede attığımdan biri beni üzecek bir şey yaptığında göz yaşlarına boğulmak yerine ona ‘Cehenneme kadar yolun var!’ diyebiliyorum.
10. Pass this blog award to blogs which thing they deserve.
(Başka bloglara da bu ödülden ver)
Bana en zor gelen kısımlardan biri de bu işte.  Lavinya’ya, Bir Megolaman Kız’a, Seymsomething’e , Zombi’ye ve mimlenmeyi pek sevmediğini bildiğim halde Googhan’a ödül veriyorum.  Şey sizi çok ‘sevimli’ buluyorum. 



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

2 yorum:

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML