Çarşamba, Temmuz 31

Döndüm

 Üniversiteye hazırlanmanın zor olacağını tahmin ediyordum ama bu kadarı aklımın ucundan bile geçmemişti. Sadece bir gün önce çalışarak girdiğim sınavlardan sonra bu oldukça sinir bozucu bir deneyimdi ve tek dileğim tekrar böyle bir şey yaşamak zorunda kalmamak.
 İnsanı kesinlikle asosyalleştiriyor ve kendini tanıyamamasına neden oluyor. Şükürler olsun ki bitti. Hiç aklımda olmamasına ve onuncu tercihim olmasına rağmen artık bir diş hekimliği öğrencisiyim. Sağlıkla ilgili bir alanda çalışacağımı hiç hayal etmemiştim ama sanırım hayat beni şaşkına çevirmekten büyük zevk alıyor.
 Sınavdan sonra insanlarla konuşma yeteneğimi kaybettiğimi sandım, neyse ki bu da bisiklete binmek gibiymiş. Bir şeyler yazmadan nasıl bu kadar dayandım hiç bir fikrim yok ama son zamanlarda tekrar başlamak için cesaret topluyordum. Gerçekten özlemişim. Kendimi tekrar kendim gibi hissediyorum. Biraz şaşkın bir yazı farkındayım ama dediğim gibi çok uzun zaman oldu ve her şeyi aynı anda söylemek istiyorum. Neyse en iyisi susayım ve heyecanımın geçmesini bekleyeyim.



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML